Huoltopyynnöt
Huoltopyyntö-lisäosan avulla seurakunnan eri rakennusten kunnossapitotoiveet ja korjausehdotukset voidaan hoitaa keskitetysti.
Ohjelmasta kertyvän tiedon avulla voidaan seurata, missä vaiheessa huoltopyynnöt ovat. Kertyvän historiatiedon avulla nähdään mitä korjauksia tiloihin on vuosien saatossa tehty.
Asetuksista voidaan määrittää, voiko käyttäjä kohdistaa huoltopyynnön suoraan huoltomiehelle, vai jakaako esimerkiksi työnjohtaja huoltopyynnöt.
Tehdyt huoltopyynnöt näkyvät vain niillä henkilöillä, jotka on asetusten kautta nimetty huoltomiehiksi.
Lisätiedot
- Käyttäjät, joille on annettu oikeus lähettää huoltopyyntöjä, voivat lähettää huoltopyynnön joko rakennuksen tai tilan mukaan.
- Huoltopyyntö voidaan määritellä kiireiseksi tai ei-kiireelliseksi, toiveeksi jne.
- Huoltopyynnöistä voidaan lähettää tekstiviesti huoltopyynnön hoitajalle.
- Tulleelle huoltopyynnölle voidaan määritellä tilanne: työn alla, korjattu, testauksessa.
- Huoltopyynnöstä tallentuu tieto, milloin se on jätetty ja milloin tehtävä on hoidettu. Ohjelma laskee automaattisesti pyynnön ja tehtävän suorituksen välisen ajan. Erillistä kiinteistöjen korjaushistoriaa ei tarvitse tehdä, Katrina Huoltopyynnöt tekee sen puolestanne.