Päivittämällä tukipalvelutasoa varmistat toiminnan sujuvuuden
Katrinan tukipalvelutasoa päivittämällä varmistat, että työntekijä saa tukea silloin, kun hän sitä tarvitsee. Tukipalvelutasoa päivittämällä voit vaikuttaa esimerkiksi siihen, kuinka laaja käyttäjäjoukko voi ottaa yhteyttä Katrinan avoimeen puhelintukeen.
Avoin puhelintuki kello 9–13 välillä tarjoaa tuen käyttäjälle nopean väylän saada vastaus kysymykseen. Lisäksi avoimeen tukeen soittamalla sinun ei tarvitse maksaa asiakaspalvelunumeron hintaa, vaan soittaminen sisältyy maksettuun kuukausihintaan.
Tukipalvelutaso Avoin (SLA3)
• Kattavin vaihtoehto, joka takaa tukipalvelun kaikille sitä tarvitseville
• Sähköinen tukikanava ja avoin puhelintuki kello 9–13 kaikille käyttäjille
• Hinnoittelu: 0,97 € + alv / käyttäjä / kuukausi voimassa olevan lisenssimäärän mukaisesti
Tukipalvelutaso Notkea (SLA2)
• Tarjoaa kattavat tukimahdollisuudet ohjelmiston pääkäyttäjille
• Sähköinen tukikanava ja avoin puhelintuki kello 9–13 pääkäyttäjille
• Kaikilla käyttäjillä mahdollisuus tukipuheluihin, soittamalla Vitec Katrinan asiakaspalvelunumeroon 0600 94595 (hinta 1,52 € + alv/min)
• Hinnoittelu: 0,39 € + alv/ käyttäjä / kuukausi voimassa olevan lisenssimäärän mukaisesti
Tukipalvelutaso Vakio (SLA1)
• Perusohjelmiston mukana tuleva tukipalvelu
• Sähköinen tukikanava pääkäyttäjille
• Kaikilla käyttäjillä mahdollisuus tukipuheluihin, soittamalla Vitec Katrinan asiakaspalvelunumeroon 0600 94595 (hinta 1,52 € + alv/min)
• Hinnoittelu: Sisältyy automaattisesti kaikkiin voimassaoleviin sopimuksiin
Seurakunnan tukipalvelutasoa voit tarkastella siirtymällä tukipalvelut-osioon Katrinan navigaatiopalkin alareunasta.
Voit päivittää seurakuntasi tukipalvelutasoa soittamalla meille tai ilmoittamalla asiasta sähköpostitse. Tukipalvelutason vaihtaminen kattavampaan versioon ei aiheuta lisäkustannuksia.
Myynti@katrina.fi
010 207 2113