Uudet tukipalvelutasot käyttöön 28.6.

Katrinan uudet tukipalvelutasot astuvat virallisesti voimaan perjantaina 28.6. Jokainen seurakunta valitsi oman tukipalvelutasonsa sopimuspäivityksen yhteydessä viime vuoden puolella, joten tämä päivitys ei aiheuta muutoksia nykyisiin käytäntöihin. Seuraavassa vielä lyhyt kertaus tukipalvelutasoista.

Tukipalvelutasot pähkinänkuoressa

Tukipalvelutasojen käyttöönotolla haluamme varmistaa, että jokainen asiakkaamme saa tarvitsemansa tuen järjestelmän käyttöön. Kaikkiin järjestelmiin vakiona kuuluva tukipalvelutaso 1 takaa kaikille seurakunnille mahdollisuuden yleisen tukipalvelunumeron käyttämiseen.

Tukipalvelutasot 2 ja 3 ovat laajempia tukikokonaisuuksia, jotka tarjoavat niitä käyttäville seurakunnille kattavammat vaihtoehdot tuen käyttöön. Tarkemmin niiden sisältöön ja hinnoitteluun voit tutustua siirtymällä Katrinan navigaatiopalkista Tukipalvelut -osioon ja sen alta löytyvään palveluhinnastoon.

Suosittelemme tukipalvelutasoja 2 ja 3 etenkin uusille Katrinan käyttäjille, sekä työntekijämäärältään suurille seurakunnille. Laajemmat tukipalvelutasot mahdollistavat useamman käyttäjän olla yhteydessä Katrina-tukeen kuukausihintaan sisältyen.

Tukipalvelutason tarkastelu

Pääset tarkastelemaan tukiasioita yläpaneelista tuki-ikonia klikkaamalla tai siirtymällä tukipalvelut-osioon Katrinan navigaatiopalkin alareunasta.

Siirtymä Katrinan tukipalveluihin

Tukipalvelutason päivittäminen

Seurakuntanne tukipalvelutasoa voitte päivittää milloin tahansa ottamalla yhteyttä Katrina-tukeen.

tuki[at]katrina.fi
0600 945 95

 

Nya kundstödnivåer införs 28.6.

De nya kundstödnivåerna för Katrina börjar användas officiellt på fredagen den 28.6. I förra året valde alla församlingar sin egen nya nivå på stödet, så uppdateringen ändrar inte den nuvarande praxisen. Här är en kort sammanfattning av stödnivåerna.

Snabb genomgång av stödnivåerna

Med införande av stödnivåer vill vi säkerställa att varje kund får det stöd de behöver för att använda Katrina. För alla ingår som standard stödnivå 1 för att alla församlingar skall kunna ringa kundstödet.

Stödnivåerna 2 och 3 är mera omfattande stödpaket som erbjuder mer utvidgade möjligheter åt de församlingar/samfälligheter som använder dem. För mer information om innehåll och prissättning gå till Katrinas navigeringsfält och balken ”Supporttjänster”.

Vi rekommenderar stödnivå 2 eller 3 speciellt för nya användare av Katrina och om ni har många anställda. Det mera omfattande stödet gör det möjligt många anställda att kommunicera med stödet inom ramen för månadsavgiften.

Kolla nivån på ert stöd

Klicka på den gröna stödikonen uppe i din Katrina eller gå till Navigeringen och Supporttjänster.


Hur du tar dig till Katrinas Kundsupport

Uppgradera kundstödnivån

Ni kan uppdatera er församlings/samfällighets kundstödnivå när som helst genom att kontakta Katrinas kundstöd.

tuki[at]katrina.fi
0600 945 95

Kategoriat